zondag 7 december 2014

MTB

MTB Heiende

9 Stuurkens paraat ; onderweg nog de witte Melon & Kristof Everaert gespot ; in totaal dus 11 ;
was 'n mooie tocht ... soms technisch en niet zo makkelijk...dat ondervond onzen Hendrik, die op de eerste steile bult over zijn stuur vloog ; ikzelf had niet zo 'n goeie benen vond ik...
'k moest Ronny & Davy & Thibau vlug laten rijden, 't ging me iets te vlug en zat direct in het
rood ;  dan maar op mijn eigen tempo verder gereden...
In de Gratiebossen raakten we plots in 'n héél vettige strook... bruine Westvlaamse grond afgekieperd?? !!! Met veel moeite kon ik me recht houden maar... 
onzen Hendrik verloor hier weer de controle en maakte naast zijn fiets een mooie buiklanding... :-)
De laatste 10 km had ik wat problemen met mijn versnelling... teveel modder ??
'k Kon nie meer groot schakelen... versprong altijd...
maar...mijn bobijntje was ook af op 't einde :-)
die boterham met eieren smaakte wel héél goe !!!!   'k wist nie dat dat zoo lekker kon zijn :-)
Onze vrouwtjes hebben er ook de pees opgelegd vandaag ! 'k Kwam Marleen tegen aan de aankomst... haar licht was volledig uit ...zoo afgepeigerd !? choco gereden !?
 ja, met Rita & haar schoonzus meerijden is nie simpel...ervaren mountainbikesters :-) !!
't Was koud om naar huis terug te rijden tegen de wind beukend...brrr    ... én dan nog zoveel kuiswerk aan die HAIBIKE ....
'k Heb de route op garmin opgenomen - die garmin marcheert piccobello.. beter dan zijn baasje vandaag ;-)
http://connect.garmin.com/modern/activity/646738532

Grtjs





  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...