zondag 12 april 2015

12 april - de B's naar Koewacht


Koewacht - 80 km   28 Km/u gemidd

Wist je dat……..


  • het zonnetje er bij was
  • er toch enkele met korte broek, zonder handschoenen klaar stonden
  • Odilon een nieuw, speciale, zonnebril heeft
  • dat 8u te vroeg is voor 80 km te fietsen
  • We tegen 11u30 terug zijn en dan langer kunnen aperitieven
  • we met 27 B’s waren
  • waarvan 5 dames
  • deze dames eens apart gaan trainen
  • en deze dames misschien wel eens apart op stage gaan ;-)
  • we richting Koewacht fietsten tegen gemiddelde van 28 km/h
  • dat we nog steeds zeggen: ‘we stoppen bij de thaïse in Stekene’
  • die thaïse er niet meer is….
  • we nu ergens anders moeten stoppen in Stekene
  • dat de B’s nog sneller hun cola opdrinken dan bij de A’s
  • de dames geen tijd hadden om onze koeken op te eten en dat ons drinken nog niet op was.
  • Evi een rara ice-tea had
  • dat Lies een platte band in haar voorwiel had
  • dat Peter haar fiets de avond vooraf in orde ging zetten…
  • ik denk dat Peter, stiekem, ons gemiddelde bij de B’s wil doen dalen ;-)
  • dat er vrij af was, maar dat de dames gezellig bleven verder babbelen
  • dat ik een verslag moest schrijven… omdat ik schooljuffrouw’ke ben?
  • en ik weeral vakantie heb….
  • Ik dan toch toegeef en toch iets geschreven heb.
Charlotte, dé Flandrienne

Het traject vandaag :  Koewacht 80



  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...