zaterdag 7 mei 2016

Sandra

                        Woordje Sandra

Het is voor mij reuze aangenaam om de Stuurkens te leren kennen. Het is zo'n gevarieerde groep van jong en oud, vol enthousiasme ... Iedereen met zijn eigen ideeën om toch zo'n samenvoelend geheel te vormen. Mijn buikspieren van het schaterlachen heb ik hier 4 dagen gevoeld.
Volgende uitstap ben ik terug van de partij, en breng misschien jullie oordopjes mee. Walter, excuseer William, tot mijn 95ste blijf ik jullie gids :-) :-)

Marleen van Eetvelde Sandra, we houden je aan deze belofte, vanaf nu ben je onze vaste gids, je deed het uitstekend, grappig, vol enthousiasme! Foto's en bestelling nemen, betalen, vervoer regelen, vooraf elke dag plannen, je vindt zelfs een portefeuille op het herentoilet!.Dikke merciekes!!!

Bea Rogiers Sandra , je was geweldig als gids . Een geweldige aanwinst voor de stuurkensvrouwen . Dank U . Het was, een mooi weekend . Hopelijk mogen er zo nog vele volgen .



  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...