maandag 19 september 2016

Valpartij van Jochen

             Jochen, de ongelukkige :-(

"Wel, ik wou al lang eens weten hoe het is om prof te zijn, dus dit leek me wel een geschikt moment om eens vol tegen de grond te gaan. Zou ook nog kunnen zeggen dat ik zo in topconditie ben dat ik in slaap was gevallen tijdens de rit. 

Maar denk dat de realiteit iets banaler was: ergens in putje gereden en beide handen tegelijk van stuur geglipt...Bij deze weet ik ook weer wat het nut is van handschoenen. En een helm!
Fiets en baasje zijn herstellende, we zien wel of het nog iets wordt de komende ritten. Merci voor de vele berichtjes, toont nog maar eens wat een toffe club we hebben!"

  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...