zondag 26 april 2015

B's naar Gavere

Denny : keurig kopmanschap !

Met 20 waren we deze morgen bij de B's, sommigen hadden dus schrik van de regen die gelukkig niet kwam. Rita en Marleen hadden er gisteren al stevig de pees op gelegd en
waren, voor hun doen, vandaag braaf. Trekpaard Mon had duidelijk haver gekregen deze morgen want ondanks de wind flirtte mijn computer met de 30 per uur. De Rodeland-route is mooi alhoewel ik er weinig van gezien heb behalve het wiel voor mij dan. Bochtje links, bochtje rechts klimmen en dalen daar komt het zowat op neer. De aannemers van wegenwerken hebben de handen vol want meerdere keren moesten we over cyclo-cross strukken.
Geen nood enkel een van onze ouderdomsdekens Freddy reed lek. Na 50 km kwam onze stop, een frisse dame bezorgde ons de verdiende verfrissende drank, we moeten er vaker stoppen, want ze wist niet dat Mon en ik "donkere" Ename drinken...
Denny reed door om het thuisfront te gaan versterken en dit na keurig
kopmanschap! Op de dijk naar Wetteren werd er gekoerst , wie er won weet ik niet. Voor halftwaalf waren we terug thuis en zo hoort het. Niemand zag af ook al stoomden we bij momenten aan 35 per uur. Een zwaar weekend komt er aan met op vrijdag een lange rit naar Zaamslag en zondag de Kattenberg.
Tussendoor toch nog wat trainen lijkt me aangeraden.
79.4 km, 27.26 gemiddeld en...3529 cal verstookt, straks weeg ik maar
80 kg meer ;-) William

Het traject vandaag : Rodeland 80 km

  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...