woensdag 8 juli 2015

Gerd Vermeir - neef van Bart

Gerd Vermeir - een oud lid van 't Stuurken, zette een knalprestatie neer in de Ironman van Frankfurt

"Ironman Frankfurt was voor mij en Nathalie een superbelevenis!!!
mijn 2de Ironman afgewerkt in 9u55'45" en dat in bloedhete omstandigheden, ik sta er nog steeds van versteld...
115de overall en 24ste in age group... commentaar van Fredrik Van Lierde in het Nieuwsblad: dit is de zwaarste triatlon waar ik ooit heb aan deelgenomen, de hitte was niet te harden, ik wist niet meer of ik de eindmeet ging halen... tja ik blijf maar lachen 

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor het schitterende weekend:
Tom De Wilde voor de organisatie en zijn enthousiasme na zoveel pech, hoed af Tom! Nancy, Thibaut en Brent, dank om te supporteren!

Pieter Vermeiren, Kristel Van de Wielle, Wannes en Stien om te komen supporteren en mijne gevel te versieren (dat waren jullie toch hé?) wat een verrassing ....dit bewijst wat voor een schitterend bestuur pri-de heeft!
Ive Rombout en Lisa: ook heel erg bedankt voor het supporterswerk en veel succes in de Alpen!
Patrick Bert voor uw zouttabletten, de rust die je brengt in de groep en om mij graag te zien;), love you to makker!
Philippe Vandeputte je bent een schitterende kerel met veel karakter, je droom niet opgeven, het lukt je vast en zeker! Lutgard en Yente, dank om te supporteren!
Jan Van De Wielle mijn drijfveer om steeds het beste van mezelf te geven, wijs om samen te kunnen zwemmen, gaf me rust en zorgde voor een mooie zwemtijd. dikke proficiat ook voor je prestatie want zonder dit warme weer was je heel dicht bij doel geweest!
Kris Seminck voor zijn gulheid, vakmanschap en het supporteren, dit zorgde mede voor een min. 10u tijd!
mijn neefje Bart voor de massage vorige woensdag en de vele steun!
De mannen van Beast voor de companie! weer enkele triatlonvrienden rijker! ook knap gedaan mannen!
In het bijzonder Wim Van De Wielle : dank voor de schitterende begeleiding naar deze prestatie, je aanwezigheid voor en tijdens de wedstrijd, die hebben zeker het verschil gemaakt!!!
En natuurlijk mijn fantastisch vrouwtje Nathalie om mij zo graag te zien en mij dit volledig te gunnen, je bent heel bijzonder X!
... en iedereen die ik nog vergeten ben, heel erg dank u wel!!!!! "

  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...