zondag 11 oktober 2015

Katrien rijmt en dicht ...

Katrien kan rijmen en dichten zonder haar kont op te lichten...

Hier volgt ons zondags verslag. 
Omdat ik het van Jochen nog eens schrijven mag. 
Dit wordt wellicht kort maar krachtig.
Ik ben die route alweer niet meer machtig. 
Om 9u staan we klaar voor onze rit, 
met een Mon die opnieuw in form zit.
Via de vertrouwde weg, jullie al beter gekend dan mij.
Ik lette niet goed op door het babbelen met Charlotte aan mijn zij :-) 
Jochen sloot vandaag wat later aan. 
Voor we het wisten hadden we de Betsberg al gedaan.
Dan eventjes omhoog en naar omlaag, 
want we doen dat toch zo graag ;-) 
Uiteraard ook op tijd een kassei.
Vooral de Lange Munte maakte ons weer blij. 
Ook een off-road stukje was aanwezig.
Die bordjes met wegenwerken, daar houdt Mon zich niet zo mee bezig. 
Het aanwezige zonnetje deed ons goed.
Toch heerlijk, die straaltjes op onze snoet.
Voldoende kilometers op de teller.
Dat tempo, geen idee, dat moet niet trager of sneller.
De B's, daar is het altijd plezant! 
Nog ter info, vandaag maar één lekke band.
In de Fina de gekende stop. 
Het seizoen was weer tiptop! 

Groetjes, 
Katrien

Het gevolgde traject vandaag :  DIKKELE

  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...