maandag 1 augustus 2016

Iron Man Maastricht

                De wedstrijd van "Iron" Jimmy !!!

Zoals het hoort nog een klein verslagje van gisteren 

Nacht voor de wedstrijd nie Al te goed geslapen, ook al maakt dat het nie echt veel verschil nie meer 😊dan in het water om 7.20u het eerste 1700m was tegen stroom dan even uit het water voor nog eens 2100m Na 3800meter of 1u08 waar ik voorlopig nog tevreden mee ben 😉 . Op de fiets begon het (zoals we al gewoon zijn) te regenen, geen risicos nemen maar finishen was de boodschap! Na 5u30 of 184,5 km tevreden van het fietsen op dit toch wel gevaarlijk fiets parkoers 😊Gelukkig vond ik vlug mijn loopbenen en kon ik de marathon beginnen de eerste ronde liep echt ongelofelijk vlot , 2 ronde ronde nog altijd op schema maar dan de derde ronde de bui zien hangen en de 4de ronde de man met de hamer tegen gekomen gestrand met lopen op 3u38 😊 met een eindtijd 10u26 en plaats 205 algemeen en 30ste van mijn reeks zeer tevreden wil hiervoor coach Wim Van De Wiele heel erg bedanken om dit samen klaar te spelen! 😉en natuurlijk de talrijke supporters thuis en ter plaatse jullie waren super 👍😄nu paar dagen rusten en genieten , en plannen maken voor volgende wedstrijd 😀

  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...