donderdag 2 juni 2016

Paul fietst met de Garmin 1000

            Paul, dé opa van de 21ste eeuw !

Ons oudste lid van de club, Paul De Clercq (77 j) heeft zich de GARMIN 1000 aangeschaft, zonder twijfel hét beste navigatietoestel op de markt.

Lees hieronder zijn mail naar onze voorzitter :

"Beste William,

Uw mail van 30mei heeft mij op weg gezet voor het gebruik van mijn Garmin. Doch voor het volle gebruik heb ik de hulp van Maurits ingeroepen. Gisterenavond 1 juni heeft hij het paswoord aangemaakt en verder gespeeld zodat de rit van vorige zondag op mijn pc staat. Vandaag (2 juni) heb ik een trainingsrit van 70km reden met een gemiddelde van 28,1. Thuisgekomen heb ik de connectie met de pc gemaakt en de installatie is geslaagd. Dus dank zij jou en de hulp van Maurits ben ik op weg om een opa van de 21ste eeuw te worden.

Mgv  Paul"

Vanwege het bestuur : "Dikke proficiat Paul !!!  

  Beste Stuurkens, ondertussen is 2021 gestart, hopelijk voor iedereen op een goede manier. Ondertussen hebben we niet stilgezeten. Zoals ju...